fesyenislami
Kami memperkenal Koleksi MuTiF yang menjadi perhatian semua golongan. Koleksi ini adalah jenis fabrik kaos (Fabric T-Shirt Import Quality) yang lembut, tidak nipis, dan selesa digayakan secara aktif.

Selain designnya yang syar'ie,kata-kata inspiratif menjadi pembakar semangat, dakwah dan motivasi buat pemakai dan orang ramai yang melihatnya. Kata-kata dan imej motivasi itu tadi bukannya dicetak, tetapi disulam komputer.

Sehingga ke saat ini, kami menawarkan 17 model dari Koleksi MuTiF. Koleksi ini boleh didapati dalam saiz S, M, L, XL, dan XXL dan tidak termasuk tudung yang digayakan serta aksesori lain. Kami hanya menjual bajunya sahaja. Berikut adalah standar ukuran baju Koleksi Mutif:




Sekiranya anda berminat untuk meletakkan design motivasi anda sendiri, sila lah hubungi kami melalui email atau SMS.Namun ianya dengan syarat bahawa design motivasi anda itu adalah untuk kuantiti pakaian yang banyak,bukan untuk sehelai. Stok untuk koleksi ini adalah terhad. Kami akan berusaha memaklumkan anda sebarang perubahan.
Setelah membuat pilihan, jangan lupa lihat Info Harga dan yang berkaitan dengannya. Semoga anda gembira dengan koleksi Mutif ini.


HARGA: RM 60 sehelai
Kata-kata pada pakaian: Jika Allah cepat mengabulkan doamu, Dia menyayangimu.Jika Allah lambat mengabulkan doamu, Dia sedang mengujimu.Tetapi jika Allah tidak mengabulkan doamu, ertinya Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.



HARGA: RM 60 sehelai
Kata-kata pada pakaian: Jika Engkau melihat seorang yang berakhlak luhur, berusahalah menyamai kebaikannya dan jika engkau bertemu dengan seorang yang berakhlak rendah,periksalah dirimu sendiri.



HARGA: RM 64 sehelai
Kata-kata yang kecil pada pakaian: O Prophet, tell your wife, your daughters and the wife of believers that they shall lengthen their garment. Thus, they will be recognised (as righteous woman), and avoid being insulted, and God is forgiver, Most Merciful (QS 33:59)



HARGA: RM 64 sehelai


HARGA: RM 60 sehelai
Labels:
0 Responses

Post a Comment